بازار نساجی ایران

بیوگرافی

بیوگرافی مدیرعامل

ابوالفضل زراعت دوست

بیش از26  سال سابقه اجرایی و مدیریتی و همکاری با شرکت‌های معظم در داخل کشور در حوزه‌های مالی و اداری، بازرگانی خرید و فروش و بازاریابی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری از دانشگاه شهید بهشتی، تسلط کامل بر تحلیل و راه‌اندازی سیستم‌های ERP ایرانی و خارجی

بیوگرافی شرکت

استراتژی بازار نساجی ایران تبدیل شدن به شبکه سراسری فروش و توزیع کلیه منسوجات نساجی در ایران می باشد.

چشم انداز بازار نساجی ایران تبدیل شدن به بزرگترین و مشتری مدارترین بازار در کشور است، بازاری که در آن مشتریان می توانند هر چیزی را که دل شان می خواهد بصورت آنلاین جستجو، پیدا و بخرند.

بازار نساجی ایران می کوشد تا با ایجاد یک شبکه بهم پیوسته از اجزای زنجیره تامین و توزیع کلیه منسوجات صنعت نساجی، شرایط مناسب جهت سفارش  –  فروش و توزیع انواع منسوجات را فراهم سازد و در این میان خدمات بازار نساجی ایران شامل ذینفعان مختلفی همچون: تامین کنندگان  –  تولید کنندگان  –  توزیع کنندگان  –  شرکت های بازرگانی  –  عمده فروشان  –  فروشگاه های زنجیره ای  –  مصرف کنندگان و … می شود.

رویکرد بازار نساجی ایران ارانه خدمات موثر در مدیریت بهینه و کارآمد زنجیره تامین و توزیع کالا در بستر تجارت الکترونیک، به فعالان حوزه زنجیره تامین و توزیع صنعت نساجی کشور است.

ماموریت بازار نساجی ایران رونق کسب و کار مشتریانش، ارائه تنوع بالایی از انواع کالا، ارائه امکان مقایسه قیمت ها، بهترین حق انتخاب و حداکثر راحتی در استفاده از نرم افزار از طریق بهرمندی از آخرین دستاوردهای مارکتینگ، فناوری اطلاعات، تبلیغات، و استفاده از ابزار  –  علم و خلاقیت  –  برای خلق فرصت و نوآوری است.

 

کارت ویزیت
ابوالفضل زراعت دوست
تماس با شرکت

شماره های تماس

  • 021-28428215
  • 021-91035216

آدرس شرکت

تهران

ارسال پیام به مدیر غرفه:
این پیام به ایمیل غرفه دار ارسال و در صورت نیاز به شما پاسخ داده خواهد شد.

    فیلم
    نمایشگاه مجازی
    کاتالوگ
    بازارنساجی ایران
    بازار نساجی ایران
    گالری تصاویر
    غرفه بازار نساجی ایران
    اطلاعات شرکت

    بازار نساجی ایران

    بازار نساجی ایران بعنوان یک زیر ساخت بسیار گسترده در تجارت الکترونیک با دو رویکرد  B2B  و  B2C  و باهدف رونق بخشیدن به کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنعت نساجی ایران راه اندازی شده است.

    بازار نساجی ایران بعنوان شبکه سراسری فروش و توزیع کلیه محصولات حوزه نساجی کشور به منظور تسهیل و ارتقاء روند معاملات و مبادلات در این حوزه بعنوان پروژه ای که تاثیر شگرف و قابل توجهی در سطح کلان اقتصاد کشور متصور می باشد، مطرح می گردد.

    حوزه فعالیت بازار نساجی ایران ارائه خدمات یکپارچه و فراگیر در زمینه مدیریت زنجیره های تامین و توزیع کلیه منسوجات نساجی با بهرگیری از تکنولوژی و تجارت الکترونیک بر پایه هوش تجاری می باشد. 

    باور داریم که کسب و کار ما صرفاً تجارت نیست، بلکه خلق بستری است برای مدیریت بهتر اقتصاد خرده فروشی و تحقق آینده ای فراتر از تصور،

    استراتژی بازار نساجی ایران تبدیل شدن به شبکه سراسری فروش و توزیع کلیه منسوجات نساجی در ایران می باشد.

    نمایشگاه مجازی بازار نساجی ایران
    FavoriteLoadingافزودن به علاقمندیها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!